Zdánlivě malý Hyundai i10 má české ceny a skrývá velká překvapení | Autanet.cz
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #

Zdánlivě malý Hyundai i10 má české ceny a skrývá velká překvapení

Po úspěšném předprodeji prvních 100 kusů, který musel být kvůli velkému zájmu dokonce zdvojnásoben, nyní nová generace modelu Hyundai i10 vstupuje na český trh. Model i10 disponuje svěžím designem, velkým vnitřním prostorem i nejrozsáhlejší bezpečnostní výbavou ve své třídě a jeho cena začíná již na 219 990 Kč.

Hyundai i10 se dodává se dvěma zážehovými motory. Tříválec 1.0 MPi dosahuje nejvyššího výkonu 49 kW (67 k), maximálního točivého momentu 96 Nm a nejvyšší rychlosti 156 km/h. Čtyřválec 1.2 MPi je vyladěn na nejvyšší výkon 62 kW (84 k) a maximální točivý moment 118 Nm a může se pochlubit nejvyšší rychlostí 171 km/h.


Oba motory jsou dostupné se dvěma převodovkami, pětistupňovou mechanickou a pětistupňovou automatizovanou. V porovnání s tradičními samočinnými převodovkami zvyšuje automatizovaná převodovka hospodárnost díky nižší hmotnosti a menším ztrátám v důsledku tření.

Hyundai i10 N Line bude v Evropě k dispozici od léta 2020. Toto provedení nabídne tříválec 1.0 Turbo GDi s nejvyšším výkonem 74 kW (100 k) a maximálním točivým momentem 172 Nm. Alternativou bude čtyřválec 1.2 MPi s nejvyšším výkonem 62 kW (84 k) a maximálním točivým momentem 118 Nm. Oba motory se dodávají s pětistupňovou mechanickou převodovkou.

Model i10 je vybaven přední nápravou se vzpěrami McPherson a hřebenovým řízením s elektrickým posilovačem. Ovladatelnost a jízdní vlastnosti byly navíc vylepšeny optimalizací konstrukce zadní nápravy a systému řízení. Zkrutná příčka, spojující vlečená ramena zadní nápravy, má průřez ve tvaru písmene U místo trojúhelníkového. Tím se zvýšila stabilita při změnách směru jízdy. Soustava hřídelů od volantu k převodce řízení byla vyztužena, čímž se zlepšily reakce vozu na řízení (z 2,4 na 2,7 Nm/stupeň), zatímco převod řízení je nyní strmější, 56,0 mm/otáčka v porovnání s předchozí hodnotou 53,5 mm/otáčka.

Oba motory jsou dostupné se dvěma převodovkami, pětistupňovou mechanickou a pětistupňovou automatizovanou. V porovnání s tradičními samočinnými převodovkami zvyšuje automatizovaná převodovka hospodárnost díky nižší hmotnosti a menším ztrátám v důsledku tření.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf 2.0 TDi 110kW HIGHLINE AUTOMAT

Volkswagen Golf 2.0 TDi 110kW HIGHLINE AUTOMAT

Rok výroby 2017

319 000 Kč
Peugeot 508 GT PACK HYBRID 225K EAT8 TAŽNÉ

Peugeot 508 GT PACK HYBRID 225K EAT8 TAŽNÉ

Rok výroby 2022

715 000 Kč
BMW Řada 3 325ix 220PS XENONY KŮŽE EXTRA!

BMW Řada 3 325ix 220PS XENONY KŮŽE EXTRA!

Rok výroby 2006

139 000 Kč
Audi A4 2,0 132 KW

Audi A4 2,0 132 KW

Rok výroby 2011

199 777 Kč